استخر برنا رشت - گلسار (نقد و بررسی استخرهای رشت و گیلان)

استخر برنا رشت - گلسار (تعطیل و تخریب شد)

شهر رشت دارای 17 استخر شنا است . در این نوشتار به بررسی استخر برنا موجود در شهرک گلسار رشت می پردازیم. استخرهای گلسار رشت, 3 عدد می باشد به نام های :

1 . استخر برنا
2 . استخر آرنا
3 . استخر بهشتی

در ابتدا به استخر برنا می پردازیم, استخر برنا اولین استخر گلسار و گیلان است و یکی از کوچکترین استخرهای گلسار با ابعاد 12*6 متر است. استخر برنا در یکی از نقاط مرکزی گلسار قرار داد و در خیابان 87 و پشت خیابان نواب قرار دارد و از سمت دیگر به خیابان پل بوسار نزدیک است. (توجه: استخر برنا دیگر وجود ندارد و مکان آن تخریب شده و جای آن ساختمان ساحته شده است)

 

امکانات استخر برنا به شرح ذیل بود:

جکوزی: داشت

سونای خشک و بخار: داشت
استخر کودک: نداشت
حوضچه آب سرد : نداشت

ماساژ : داشت
کارت خوان : داشت
پارکینگ : نداشت
جای پارک آسان : داشت
رختکن : داشت
بوفه (کافی شاپ) : داشت
کمد با قفل الکترونیکی : داشت

با توجه به امکانات اشاره شده در بالا مشاهده می کنید که استخر برنا دارای حوضچه شنا کودکان نبود بنابراین پدران و مادرانی که کودک زیر 5 سال و قد زیر 90 سانت دارند نمی توانستند فرزندشان را به این استخر ببرند.
همچنین استخر برنا دارای حضوچه آب سرد نیز نبود. استخر برنا پارکینگ اختصاصی نداشت ولی دارای فضای پارک آسان بود. هر چند ابعاد استخر شنای استخر برنا کوچک بود ولی برای آب درمانی با تعداد نفرات کم مناسب بود و ابعاد سونا و جکوزی نسبتا مناسبی داشت و بیشتر علاقه مندان به این استخر از امکانات کافی شاپ و سونا استفاده می کردند.

مزیت مسافت :

دیگر مزیت استخر برنا در داخل شهر بودن آن بود و افرادی که مسافت و نزدیکی استخر یکی از معیاری مهم انتخابشان بود می توانستند این استخر را انتخاب کنند.

قیمت :

قیمت سال 96 استخر برنا برای هر نفر 20000 تومان بود که آن زمان با خرید بلیط تخفیف از سایت خرید گروهی گیل تخفیف می توانستید با مبلغ 17500 تومان آن تهیه کنید.

قابل ذکر است که استخر در تعطیلات رسمی دایر بود.

ساعت و روزهای کاری:

ساعت استفاده آقایان (روزهای فرد) : از 9 تا 21

ساعت استفاده آقایان (جمعه ها) : از 7 تا 19

ساعت استفاده بانوان (روزهای زوج) : از 9 تا 19


مدت سانس ها شناور و 180 دقیقه بود.

تصاویر استخر :

تصاویر استخر شنا و آب درمانی برنا :


استخر برنا رشت - گیل تخفیف

تصاویر جکوزی و سونای خشک استخر:


استخر برنا رشت - گیل تخفیف

تصاویر کافی شاپ و استخر:


استخر برنا رشت - گیل تخفیف

و در کلام آخر این استخر در مقایسه با دو استخر دیگر در گلسار, به دلیل قدیمی بودن و کوچک بودن ممکن بود انتخاب نشود ولی به دلیل راحتی دسترسی در نقاطی مرکزی گلسار قابل انتخاب بود. همچنین برای افرادی که صرفا آب درمانی نیاز دارند مناسب بود.

منبع : E-Rasht

دیدکاه کاربران